7 Nisan 2013 Pazar

KOL GİBİ


11 yorum:

  1. Böyle bir parlak götte ben siksemm vurucu-team-55@hotmail.com ekleyinn yarrak azdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pasifim 45 yaşında zayıfım.180 boy 76 kilo. vucudum güzeldir. saksoyu çok severim.stanbul taksim.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. gel tanisalim.cevik atmaca.ben full aktif.yas.47.kilo 85.boy 169.

      Sil
  2. ben adanadan funda yas 23 adanadan erkek arkadas arıyorum lutfen ciddi olan beyler arasın mesajla kendini tanıt 05453676612

    YanıtlaSil
  3. Ben orhan tsnışmak isteyen bayan pasif cdler face orhan doğan

    YanıtlaSil
  4. böyle aleti yemek isterimm. ilk deneyimimi yaşamak istiyorum
    skype: cagrikural

    YanıtlaSil
  5. ben 46.169.85.aktif ve pasif.coku aktif olarak severim.vicutum güzel.ve cok azgin erkek ym.sex yapmagi cok severim,yani hic bikmam.olgun erkekleri cok severim.watsap numaram-+4915166572841.sadece olgun erkekler arasin.kendim bulgaristanli ym.türkiye arkadasi ariyorum.olursa türkiyeye gelirim.sorunum yok.bekyar ym.

    YanıtlaSil